Întâlnim des părinți care, obosiți și stresați de treburile zilnice, nu mai au răbdarea necesară să le răspundă propriilor copii la întrebări, să le explice de ce au voie și nu au voie să facă anumite lucruri și cum folosesc cuvintele în comunicarea lor.
 
De aceea, ne-am gândit că ar fi util pentru copii să creăm un context în care ei să vorbească liber, să descopere cu adevărat lucrurile cu care interacționează zi de zi și să găsească împreună răspunsurile pe care nu le au.

Cursul „Hai să punem întrebări” le oferă copiilor ocazia de a cunoaște mai multe despre cum ne este influențată percepția, asimilarea de informație nouă și necesitatea fundamentală de a înțelege tot ceea ce este, nu ceea ce se pretinde a fi.

Principalul beneficiu al copilul este că la fiecare întâlnire discutăm despre ce observăm, facem exerciții practice din viața de zi cu zi, iar totul se întâmplă fără grabă.

Ce învață concret copilul în cadrul cursului?

  • Împuternicirea experienței independente;
  • Noi viziuni asupra neîntelegerii de sine;
  • Limbaj mai concret și precis;
  • Necesitățile fundamentale ale individului;
  • Necesitățile fundamentale ale grupurilor;
  • Relaxare a fricii interiorizate (dacă există);
  • Curiozitate continuă bazată pe scepticism;
  • Interes pentru a preda și a face schimb de informații.

Learning Facilitator: Ovidiu-Ștefan Dumitrescu „Dacă mă înțeleg pe mine îi înțeleg pe ceilalți, deoarece avem același filtru, aceleași principii de bază pe care putem crește ca un întreg.” Toata lumea mi-a spus ce să fac, cum să fiu, cum să gândesc, dar nimeni nu mă întreba cum mă simt, ce înțeleg și cum pot funcționa fără sistemul de școlarizare la care încă nu am fost expus, dar înțelegeam așa de multe prin PUR observații și curiozitate. Acum sunt cercetător, explorator, filozof, inginer social, psiholog, psihanalist, psihoterapeut, rugbyst, artist, designer de produs, restaurător piatră, poleiator, ecologist, restaurător uman, profesor și tot ceea ce este informația, pot fi și eu atâta timp cât am mediul necesar să cresc.”

V-am pregătit și o prezentare detaliată a cursului, așa că, nu ezitați să ne scrieți pentru a v-o trimite pe adresa de e-mail.
Ce spun copiii la curs?
” Eu cred că înrebările sunt medicamente pentru stările emoționale ”  Barbu – Observație reală, 6 ani  
” – Ovidiu , eu observ că tu sari din subiect în subiect și nu termini niciodată.
  – Da Amalia, conversațiile practic nu se sfârșesc, deoarece tot ceea ce se discută la început este într-o strânsă relație cu tot ceea ce se discută spre finalul cursului, iar eu consider că toți gândesc asemănător,  sferic, nu liniar. ”    Dialog : Amalia, 9 ani și  Ovidiu Ștefan Dumitrescu.

Înscrierile se fac în formularul din dreapta.inscrie-te
Pentru întrebări, nu ezitați să ne contactați. 🙂

Dacă simți să recomanzi acest curs sau alte activități PlaYouth și altor părinți, pe noi ne-ar bucura foarte tare și ți-am fi extrem de recunoscători. Mulțumim!
————————–————————–————————–———————————————————–
Fii sigur/ă că PlaYouth este locul pentru dezvoltarea copilului tău, în relație cu tine! Iar ca să te convingi, te invităm să intri în conversație cu noi. Scrie-ne pe contact@playouth.ro sau intră direct pe site-ul nostruwww.playouth.ro.