Cand:
octombrie 18, 2025@10:00 am – 1:00 pm
2025-10-18T10:00:00+03:00
2025-10-18T13:00:00+03:00
În data de 18 octombrie vă invităm la cea de-a XIX-a ediție a conferinței Omul din spatele unui profesor.
În acest an școlar dificil și copleșitor, cu multe schimbări, ne dorim să creăm un context deschis, potrivit pentru o discuție realistă și utilă, despre managementul clasei de elevi.

Ce
soluții există, acum, când colectivul clasei de elevi este mai mare, profesorii sunt îngrijorați și gradul de stres este crescut, pentru ca procesul de învățare să se desfășoare în condiții optime? Ne propunem să răspundem la aceste întrebări alături de invitații acestei ediții, profesori cu experiență, care au acceptat invitația noastră de a împărtăși din parcursul lor – atât în ceea ce privește organizarea procesului de învățare al elevilor, cât și managementul timpului, al stresului, al disciplinei predate și al cancelariei.
Speakerii – profesori cu experiență în educație – Liliana Chivulescu, Ema Patrichi, Adriana Lefter și alții care vor fi anunțați în curând.
Moderator: Gabriela Manda – Trainer, formator și organizator de evenimente educaționale cu o experiență de peste 9 ani. Gabriela crede în importanța comunității în educație și în susținerea profesorilor, astfel încât elevii să beneficieze de un proces de învățare cât mai potrivit nevoilor lor.
Conferința Omul din spatele unui profesor este un eveniment dedicat cadrelor didactice, organizat cu intenția de a crea un context potrivit comunicării deschise și inspirației. Deviza cu care am pornit la drum este „Împreună educăm generații”, deoarece impactul pe care îl are un profesor asupra elevilor săi nu se oprește doar la ei, ci merge mult mai departe, prin intermediul acestora.

Toți profesorii participanți vor primi adeverință de participare.

Prețuri:
29 lei/conferință online (1 bilet)
40 lei/2 bilete online
––
Conferința face parte din programul „
Împreună Educăm Generaţii” al Asociaţiei PlaYouth, în cadrul căruia organizăm și workshop-uri tematice ce susțin procesul de învățare continuă a profesorilor.