Politica de achiziţionare a pachetelor de servicii
Pachetele de servicii reprezintă acele servicii care sunt puse la dispoziția Utilizatorului la adresa web www.playouth.ro și care pot fi achiziționate prin adresarea unei Comenzi. Pachetele de servicii
reprezintă un tot unitar, ele nu pot fi comandate sau achiziționate parțial.
Utilizatorul va accesa secțiunea paginii de plată și va opta pentru unul sau unele dintre Pachetele de servicii. Pentru finalizarea Comenzii, Utilizatorul va trebui să efectueze plata prin intermediul platformei de plăți online.
După efectuarea acesteia, Utilizatorul va primi din partea SC Grow Smarter SRL un mesaj email de confirmare. În termen de 2 zile lucrătoare de la momentul primirii mesajului de confirmare a Comenzii, Beneficiarul va fi apelat sau contactat prin sms pentru stabilirea programărilor pentru efectuarea serviciilor. În cazul în care nu veți fi apelat în acest termen vă rugăm să ne sesizați acest aspect pe adresa de mail: [email protected].
Politica de livrare a serviciilor
Datorită specificității activității noastre, SC Grow Smarter SRL se obligă să livreze Serviciile doar la sediul său, punctele de lucru și sediile/punctele de lucru al partenerilor săi, unde acestea sunt
disponible conform ofertelor. În fiecare oferta se specifică clar unde pot fi efectuate serviciile. Utilizatorul își asumă corectitudinea și exactitatea datelor furnizate, inclusiv a datelor de contact ale sale și ale beneficiarilor. Pachetele de servicii și informațiile privind Pachetele pot fi oricând modificate de SC Grow Smarter SRL. Accesarea efectivă a serviciilor se realizează prin programarea acestora prin intermediul departamentului Call Center playouth.ro, în limita și în intervalele
disponibile.
Prețul serviciilor și modalitatea de plată online
Plata aferentă Pachetelor de servicii comandate prin intermediul site- ului www.playouth.ro poate fi efectuata online prin platforma de plati Netopia sau prin transfer bancar.
Plata anticipată. Politica de anulare / retur a produselor și serviciilor
Făcând o rezervare a serviciilor noastre, acceptați și sunteți de acord cu politicile noastre de anulare și de neprezentare ale Grow Smarter SRL și de orice termeni și condiții suplimentare care se pot aplica dvs. Conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, Clientul care a achiziționat online produse / servicii comercializate pe site-uri specializate are dreptul de a denunța Contractul la Distanță în termen de 14 zile.
Prin Contract la Distanță conform legii, reprezintă orice Contract încheiat între Grow Smarter SRL și Client fără prezență fizică simultană a celor două părți, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, până la și inclusiv în momentul în care este încheiat Contractul, și care este supus unor cerințe de informare ale Clientului de către Grow Smarter SRL, înainte de producerea efectelor Contractului încheiat.
Serviciile sunt transmisibile oricărei rude/prieten cu condiția ca acesta să anunțe cine a cumpărat biletul. Clientul are obligația să anunțe în scris intenția de reprogramare sau anulare cu 5 zile lucrătoare înainte de data programării, în caz contrar Grow Smarter SRL nemafiind obligat să returneze jumătate din costul serviciului achiziționat. Se poate face o singură reprogramare. Dreptul de retur în 14 zile se adresează doar clienților care au achiziționat produse / servicii online și nu se adresează clienților care au beneficiat de consultanță telefonică prealabilă, deplasări la domiciliu/ proiect / lucrare, etc.
Dreptul de renunțarea la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.
Termenul de 14 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă de la data achitării serviciului și nu poate fi prelungit după desfășurarea evenimentului.
Obligaţiile care revin prestatorului de servicii în cazul retragerii:
Prestatorul rambursează jumătate din suma pe care a primit-o drept plată din partea consumatorului, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu dispozițiile legii. Această obligație nu este valabilă în cazul în care consumatorul nu se prezintă la eveniment sau nu anunță în scris intenția de reprogramare sau anulare. Prestatorul trebuie anunțat de aceste intenții cu 5 zile lucrătoare înainte de data programării. Adresa de email a prestatorului este [email protected].
Prestatorul rambursează sumele menţionate prin OP în contul IBAN furnizat de către consumator fără a fi în sarcina prestatorului plata de comisioane necesare rambursării.
Notificări
Orice notificare este valabil îndeplinită dacă va fi transmisă la adresa/sediul indicat în comanda/confirmarea de comandă.
În cazul în care notificarea se face pe cale poștală, ea va fi transmisă, prin scrisoare recomandată, cu confirmare de primire și se consideră primită de destinatar la data menționată de curierul/oficiul poștal primitor pe această confirmare.
Dacă notificarea se trimite prin mail, ea se consideră primită în prima zi lucrătoare după cea în care a fost expediată. Notificările verbale nu se iau în considerare dacă nu sunt confirmate, prin intermediul uneia dintre modalitățile prevăzute la alineatele precedente.
Forţa majoră
Niciuna dintre părți nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forța majoră, așa cum este definită de lege.
Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți, în termen de 48 de ore, producerea evenimentului și să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor lui.
Dacă în termen de 5 zile de la producere, evenimentul respectiv nu înceteaza, părțile au dreptul să-și notifice încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele sa pretindă daune-interese.